پورتال queen7

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال queen7


سپاهان درب
UK prepared to pay €40 billion Brexit bill: report
وقتی سبد خرید غافلگیرتان می‌کند!
افت ۱۵ درصدی تولید ون در تیر ماه

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

قاتل یا قاتلان موتور سوار با اسلحه شکاری جوان گنبدی را به قتل رساندند.

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

دو برادر سارق لوازم 50 خودروی شمال شهر/ 2 کشته در سقوط خودرو/ استاد در زندان بینی هم‌سلولی‌ اش راشکست/ دانش‌آموز راز قتل مادرش را برملا کرد/ گریه های زن جوان در شب بی ترحم/ 4 مصدوم در آتش سوزی برج 22 طبقه/ ماجرای نامه تهدیدآمیز/ دستگیری دو مرد جوان با هشت شناسنامه!/ کودک در چاه فاضلاب غرق شد/ قتل شوهر سوم با همدستی مرد غریبه

رییس اتحادیه طلا و جواهر علت افزایش حدود 18 هزار تومانی نرخ سکه در بازار را افزایش تقاضا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ورود به ماه شوال اعلام کرد.

بر اساس تازه ترین گزارش سازمان جهانی مالکیت فکری، ایران در جایگاه هفتاد و پنجم فهرست خلاقیت جهانی قرار گرفت.

شرکت بریتیش پترولیوم در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ایران با تولید 202.4 میلیارد مترمکعب گاز در سال 2016 همچنان در تولید گاز جایگاه سوم خود را حفظ کرده است.

محققان موفق به دستیابی به فناوری شده‌اند که درک و یادگیری خلق و خوی انسان‌ها را برای ربات‌ها ممکن می‌کند و لذا می‌توان ربات‌هایی با تعامل اجتماعی بهتر تولید کرد.

رئیس سازمان اموال تملیکی می‌گوید «وزارت امور خارجه از خرید خودروهای لوکس قاچاق یا ضبطی صرف نظر کرده و سازمان قصد دارد خودروها را به صادرکنندگان حرفه‌ای بفروشد. » تصمیمی که باید دید عملیاتی می‌شود یا مثل تصمیمات پیشین درباره تعیین تکلیف این خودروها با موانع روبه‌رو می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: کارگر اراکی بر اثر سقوط از ساختمان نیمه‌کاره جان باخت.

منابع خبری در افغانستان گزارش دادند که یک سرباز سپاه «209 شاهین» در شهرستان «دهدادی» استان بلخ در شمال این کشور 4 تن از نظامیان خارجی با «آر پی چی» هدف قرار داد و کشت.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/